środa, 15 lipca 2015

Trochę o mnie i o blogu

Heej ♡

Mam na imię Paulina i opowiem wam trochę o mnie i o blogu. 
Więc jeśli chodzi o mnie to mam 16 lat, mieszkam w Łodzi. Moim marzeniem jest wyjechać do UK lub USA ale nie ze względu na nasz kraj, głównie z powodu ludzi w Polsce którzy głównie są zacofani i strasznie nietolerancyjni. Ok, o mnie już trochę wiecie więc powiem wam teraz o blogu. Blog będzie głównie o ubraniach, kosmetykach, być może pojawią się również jakieś haule zakupowe i nie tylko. 
A no i jeszcze chciałam powiedzieć że wszystkie komentarze te pozytywne jak i te negatywne będę czytać ponieważ one mnie bardzo motywują, możecie również zostawić link do swojego bloga a na pewno go odwiedzę. Chyba już wszystko co chciałam napisać, napisałam. Wiem że trochę krótka jest ta notka ale postaram się żeby następna była dłuższa. 
Następna post będzie prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu.
Trzymajcie się ciepło.

3 komentarze: